[Mplayer-felhasznalok] nvidia tv-out + mplayer + screensaver

LeVA leva at az.isten.hu
Tue Dec 7 16:15:43 CET 2004

> Sziasztok,
> [...]
>
> Ez idaig mind ok es szepen muxik is, csak egy apro problema:
> 10 percenkent szaladgalok hatra a gephez megmozgatni az egeret, mert
> bekapcsol valami screensaver :((
> Ha valakinek valami 5lete van szivessen vennem, es bocs ha tul lamer
> [...]

Szia

Sajnos csak tippelni tudnek, probald meg ezeket
(lehet hogy mar probaltad is...):

$ xset s off

meg megegy otlet, de ezt nem tudom kiprobalni sulibol:

$ xscreensaver --help
[...]
  All xscreensaver configuration is via the `~/.xscreensaver' file.
  Rather than editing that file by hand, just run `xscreensaver-demo':
  that program lets you configure the screen saver graphically,
  including timeouts, locking, and display modes.
[...]

Remelem sikerul osszehozni!

Daniel

--