[Mplayer-felhasznalok] nvidia tv-out + mplayer + screensaver

Keresztely-Krall Gyula plecotus at planet.ro
Tue Dec 7 16:07:24 CET 2004

Sziasztok,
Egy apro bosszanto problemaban kernem a segitsegeteket:
geforce2 mx440 tv-out-os videokartya, mplayer-el jatszom le a filmeket, es
a tv nezem egy kis szkript segitsegevel:

./tvout ./movieplay valami.avi

cat tvout
#!/bin/bash
xinit $* -- :1 -depth 24 -screen Screen_tvout800

cat movieplay
#!/bin/bash
/usr/X11R6/bin/xterm -e \
/usr/local/bin/mplayer -fs -vo sdl -zoom "$*" -sub *.srt

Ez idaig mind ok es szepen muxik is, csak egy apro problema:
10 percenkent szaladgalok hatra a gephez megmozgatni az egeret, mert
bekapcsol valami screensaver :((
A kde screensaverjet kikapcsoltam, a googlet tobb oran keresztul turtam, az
mplayer doksit atnyalaztam, de egyszeruen nem tudok rajonni mivel tudnek
megszabadulni ettol a problematol ...

Ha valakinek valami 5lete van szivessen vennem, es bocs ha tul lamer a
kerdes, valami azt sugja annyira egyszeru, hogy azert nem kapom.

kosz
--
Enexis
Keresztely-Krall Gyula