[Mplayer-felhasznalok] AMD64

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Sun Dec 5 14:22:52 CET 2004

Hi,

> .gy van, assembly-ben nem szoktam :-P

> Ahá. *bólogat* .rtem.

vagy legalabbis ugy teszel :)

> De volna értelme? .gy értem, h. "hw-bõl adja" azt a gyorsítást?

mar miert ne lenne?

> Akkor, hogy picit jobban értsem a szitut: a chroot parancs ilyenkor azért
> tud mûködni, mert a chroot() után csinál egy exec()-et is, és a saját
> 64-bites "taszkját" kicseréli egy 32-bites "taszkra"?

nyilvan.
es a chrooton belul meg mar 32 bites minden, a libek is, appok is.

> .s ha "egyéb" kommunikáció pl. unix domain socketen megy, és a gyorsan
> átpakolandó adatok meg shared mem-en?

lehet ganyolni, de attol meg lassu marad...
lasd -vo x11

>  :-)

> Ok. .rtve.

> Nu, nem azér' hogy lelõjem, mer' akkor takaríthatnám a monitort :-)
> Hanem, hogy a "hiányzó részeket" meg tudja rajta írni, és ki tudja

mi hianyzik? a vidix muxik vele most is.

> tesztelni. Pl. a 64 bites sse2 meg 3dnowext és stb. optimalizációkat.

alex? na ne rohogtess mar...

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.