[Mplayer-felhasznalok] AMD64

Arpi arpi at mplayerhq.hu
Fri Dec 3 23:51:42 CET 2004

Hi,

> .dv!
>
> Van egy AMD64-es gép, amire fel kellene tenni az MPlayert. Még nincs
> oprendszer se rajta, de valószínûleg valamilyen AMD64-re optimalizált
> Linux lesz rajta (elsõ körben Ubuntu, ezt tudom a leggyorsabban
> beszerezni, aztán egy AMD64-es Sid). Valahol futólag olvastam róla, hogy
> lehet, hogy az MPlayert teljesen 32-biten kell hagyni, mert nem fog menni
> 64-en (talán win32 kodekek körül volt a gubanc, csak azt a cikket/leírást
> nem bírom ismét megtalálni). Valakinek tapasztalat, jótanács, akármi?

tudtommal semmi nincs 64 bitre optimalizalva benne, se libavcodec se
swscaler. ugy ertem, ami 32 biten mmx/sse assembly, az 64 biten le se
fodul es igy sima c kod marad...  de lehet csak le vagyok maradva

a win32 codecek viszont 100% hogy nem fognak 64 biten menni.
a win64-esek talan, csak olyat meg nem rilizeltem m$-ek :)

A'rpi / MPlayer, Astral & ESP-team

--
Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.