[Mplayer-felhasznalok] AMD64

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Fri Dec 3 20:58:54 CET 2004

Üdv!

Van egy AMD64-es gép, amire fel kellene tenni az MPlayert. Még nincs
oprendszer se rajta, de valószínűleg valamilyen AMD64-re optimalizált
Linux lesz rajta (első körben Ubuntu, ezt tudom a leggyorsabban
beszerezni, aztán egy AMD64-es Sid). Valahol futólag olvastam róla, hogy
lehet, hogy az MPlayert teljesen 32-biten kell hagyni, mert nem fog menni
64-en (talán win32 kodekek körül volt a gubanc, csak azt a cikket/leírást
nem bírom ismét megtalálni). Valakinek tapasztalat, jótanács, akármi?

Köszi:

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.27)
*Magyarországon minden 41. ember Nagy. Családon belül még jobb az arány.*