[Mplayer-felhasznalok] dvdiras

rr rr at rr.sote.hu
Tue Aug 31 17:02:16 CEST 2004

> mencoder input.avi -ovc lavc -oac lavc -lavcopts
> vcodec=mpeg2video:acodec=mp2:abitrate=bitrate:vbitrate=bitrate -of mpeg

Nagyon koszonom a leirast. Ilyesmire gondoltam.
Eloszor a pre4-gyel probalkoztam (akkor meg az volt), nyugos volt. A pre5 mar
dolgozott, de a lejatszo meg mindig ideges, elkezdi lejatszani, de megakad
rajta; tudom beta. Majd a pre6.

Elnezest a lassu valaszert, otthonrol nemigazan (nehezkesen) megy a
szines-szagos mua-m.

Szoval megegyszer koszonom a reszletes leirast.
((szerintetek nem ilyenek valok a FAQ-ba?))
--
Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu