[Mplayer-felhasznalok] info sok avirol

Nagy Gábor ngabor2 at freemail.hu
Tue Aug 17 12:14:43 CEST 2004

Üdv!

Lenne egy feladatom, de nem jutottam vele túl sokáig.

Van egy könyvtárrendszer, venne egy csomó avi, és ugyan annyi
felirat. Az avik kódolása (video, audio) kellene nekem.
Addig már megvan, hogy csak az avikat nézze, végig a
könyvtárrendszeren, de az mplayert nem sikerült rávenni, hogy csak a
fenti infókat adja, és ne játssza le a filmet.
Tehát valami olyasmi dolog kellene, hogy egy file-ba (vagy a
képernyőre, azt át tudom irányítani) tegye be szép sorba:

akarmi.avi
video-codec: xvid
framerate: 24 frame/s
audio codec: AC3

Nem szeretnék minden részről egy egész oldalas, számomra leginkább
értéktelen infókat tartalmazó oldalon keresgélni 3 adat után.

EIK:

--

  NGabor