[Mplayer-felhasznalok] Re: TV-rol rossz a hang

Furtos furtos at mailbox.hu
Tue Aug 17 10:58:49 CEST 2004

Sziasztok!

Felvételt csinálok TV-rol mencoderrel. A kép tokeletes, de a hang pocsek.
A tunerkartya hangkimenetet a hangkartya mikrofon bemenetere kotottem
(ha a line in-re tettem, akkor nem sikerult hangot kicsalnom belole).
A parancs:
mencoder tv:// -tv driver=v4l:input=1:alsa:forceaudio -ovc lavc -oac pcm
-o tv.avi
A hang nagyon zajos es viszhangos, annak ellenere, hogy TV nézés kozben
szep tiszta hangot hallani. Nem valtoztat a helyzeten, ha -aoc mp3lame
vagy -aoc lavc kapcsolókat használok.

Furtos