[Mplayer-felhasznalok] Re: Fullscreen méret problémák X11-el

nihil at iii.hu nihil at iii.hu
Sun Aug 8 15:52:26 CEST 2004

Sziasztok!

Szeretném a feliratot úgy elhelyezni, hogy a szélesvásznú kép alatt a fekete
csíkban legyen és ne a filmben. Ehhez a következőket allítottam be:

DISPLAY=:0.1 mplayer -vo gl2 -subfont-autoscale 3 -subfont-text-scale 3
-subpos 85 -vf scale=800:-2,expand=800:600 -fs yes --fullscreen film.avi

Mindez "-vo x11" opcióval tökéletesen müködik. De gl2-vel az új szöveg a
régire íródik rá. Mint ha nem lenne szövegtörlés közben. Teljesen
olvashatatlan így a szöveg.

Van erre valami megoldás? Esetleg ez egy bug, amit a dev-listán kellen
tárgyalni?

A legújap CVS snapshot-al próbáltam (20040808). ATI Radeon 9600-as kártyával
a fglrx-4.3.0-3.11.1 -el. Kernel: 2.6.7

Válaszaitokat előre is köszönöm!

üdv:
   nihil