[Mplayer-felhasznalok] tobb stream lejatszasa szinkronban

VMiklos mamajom at axelero.hu
Sat Aug 7 20:56:57 CEST 2004

On Thu, 5 Aug 2004, Droszler Attila wrote:

> Az eredmeny biztato, de meg nem tokeletes. Igy van 3 ablakom, amiben
> nagyjabol szinkronban mennek a filmek, de van koztuk jopar frame
> csuszas. Nyilvan a 3 mplayer nem ugyanannyi ido alatt indul el.

usleep()-et hasznalva lehetne irni 2 progit
tegyuk fel, h n milisec-ig indul az mplayer. akkor irsz 1 progit, ami az
usleep hasznalataval n milisecig var. (legyen a neve asleep) ezutan:

asleep;asleep;mplayer <stream1> -vo x11 -quiet -really-quiet &
asleep;mplayer <stream2> -vo x11 -quiet -really-quiet -ao null &
mplayer <stream3> -vo x11 -quiet -really-quiet -ao null &

time-mal merd ki, h pontosan hany milisec az inditasi ido

> Van valami otlet, hogyan lehetne oket szinkronizalni? Eleg, ha
> szinkronban elindulnak, a loopolas nem erdekes, azt valahogy megoldom
> egy vegtelen ciklusbol hivodo indito scriptel.

-loop 0

udv / greetings

--
       __________     VMiklos / FrugalWare & EL Team