[Mplayer-felhasznalok] realmedia problema

batyu batyu at vehok.vein.hu
Thu Aug 5 08:30:41 CEST 2004

:-)
Egyelőre el vagyok havazva, majd küzdök vele később. Ami miatt a linuxos
codecet preferálom, az amiatt van, mert a realplayer lejácca jól,
gondoltam akkor mér' ne... Nem is volna semmi gondom, ha a realplayer ki
tudná rakni fullscreenbe rendesen ;-) csakhát nem tudja. Egyébként
tegnap megnéztem egy ismerősnél a deje-féle win-es csomaggal, ott se
volt jó, de valszeg valami videomeghajtó beállítás volt a gond ott,
csakhát ahoz már sok sört ittunk, hogy molyoljak vele :-D Viszont
elvarázsolt mindenkit, hogy külön codec install nélkül néztünk
fullscreenben mindent, még quicktime mov-okat is ;-)
Üdv:

Batyu'