[Mplayer-felhasznalok] input.conf NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Wed Aug 4 10:52:35 CEST 2004

> a listaban ott van: "Any printable character"
> tehat ha beirod, h 123, es definialsz vmit hozza, akkor
> _elvileg_ mennie kell

nem ugyanarrol beszelunk :)
pont az a bajom, hogy ez nem printable karakter, tehat ha nyomogatom
a tav gombjait, a terminalon a szamok megjelennek, a tobbi billentyu
viszont semmilyen lathato eredmenyt nem hoz, mivel olyan kodokat
kuldozget, amit nem tud a terminal nyomtathato karakterre konvertalni.
amugy a szamok kodjait is ugy neztem meg, hogy mplayeres filmlejatszas
kozben nyomogattam, mire kiirta hogy pl. a KP1 nincs semmihez
hozzarendelve, innen tudom hogy a configban KP1-kent tudok az 1-es
gombra hivatkozni. a tobbi billentyunel ilyen nincs, ha lenne, akkor
nem is lenne gondom, mert tudnam hogy mit irjak a configba.
egyedul a showkeys mutatja meg, hogy vmit erzekel, csak ezek a kodok
'kivul esnek' a normal billentyukodokon

ps: bocsi ha nem tudok normalisan fogalmazni :)
ps2: hm, otlet: ha a kodot tudom, akkor elvileg az X billentyudefinicios
file-jaiban meg tudom mondani, hogy ez a kod pl. az 'X' karaktert
eredmenyezze
lehet hogy ez lesz a megoldas :)

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft
Exchange.
For more information, connect to http://www.F-Secure.com/