[Mplayer-felhasznalok] realmedia problema

VMiklos mamajom at axelero.hu
Wed Aug 4 10:43:38 CEST 2004

On Wed, 4 Aug 2004, batyu wrote:

> Enabled optional drivers:
>     Input: ftp network edl tv matroska(internal) mpdvdkit2 vcd dvb
>     Codecs: qtx xvid libavcodec real dshow/dmo win32 faad2(internal)
> (...)
>
> Szóval ott figyel, nemtom mi lehet a gyík. Van a freetv.hu oldalon

igen. megtalalta

> rajta. Már csak azért se, mert tegnap miközben anyáztam, beszólt a
> főnök, hogy mit kínlódok, a linux multimédiában harmatgyenge, semmi
> értelme erőltetni...

:D

> A parancssor: mplayer -v rtsp://freetv.hu:8080/ponyvapotting_vhs.rm a
> logot csatolom.
> Másnál hogy áll, megy szépen a lejátszás?

nekem megy szepen a fenti url. de win32 codekeket hasznalva.

leirom, h sztem mit kene csinalnod, h menjen. termeszetesen mehet
maskeppen is ;-)

tehat:
- a kovetkezok legyenek fenn essential-20040704, win32codecs-20040703 es
xanimdlls-20040626. mind1ik tartalmat a /usr/lib/win32be masold
- torold a /usr/lib/realt (biztos, ami biztos, ha van ilyen)
- ./configurenek ne adj meg semmi extrat (--with-reallibdirre gondolok, a
tobbi most mind1)
- ha a configure kiirja, h /usr/lib/win32be talalt codekeket, akkor jo

udv / greetings

--
       __________     VMiklos / FrugalWare & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mamajom at axelero dot hu