[Mplayer-felhasznalok] input.conf NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Wed Aug 4 08:45:33 CEST 2004

> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/hu/control.html
> ezt olvastad mar?

hogyne. a gondom az, hogy mivel nem 'szabalyos'
billentyukrol van szo (pl. keypad1, pageup, stb.),
csak a kodokat tudom, azt viszont nem tudom
beirni a configfileba, tehat vmi ilyesmit szeretnek:

LEFT seek -10
RIGHT seek +10
123 seek -10

ahol a 123 a bill. kodja, csak meg tudom
en ezt adni vhogy? a forrasban nem akarok
turkalni ha nem muszaj, de lehet hogy az lesz...

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft
Exchange.
For more information, connect to http://www.F-Secure.com/