[Mplayer-felhasznalok] realmedia problema

batyu batyu at vehok.vein.hu
Tue Aug 3 17:21:27 CEST 2004

Hi!

A http://www.freetv.hu-n található néhány realmedia film, a realplayer
szépen le is játsza, az mplayerrel viszont csak hang van, az is akadozik
kicsit. Ha mplayerrel dumpolom, a realplayer azt is lejácca, mplayer meg
ugyanúgy nem. Mit keféltem el? Próbáltam mai cvs-el is, megadtam neki a
realplayer codecs könyvtárát is fordításkor, ott nem találta a
codeceket, mert más néven kereste, kicsomagoltam az ftp-ről a real9
codeceket, asse jó, linkeltem a realplayer sajátjait olyan néven, ahogy
kereste, asse jött be. Hibát nem ír, felismeri a codecet, de nem jácca
jól egyikkel sem. Valaki találkozott már ilyennel?
Üdv!

Batyu'