[Mplayer-felhasznalok] input.conf NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Tue Aug 3 15:31:15 CEST 2004

udv!

van nekem egy Hauppauge tunerkartyam taviranyitoval.
tobbszor probaltam mar beloni a lirc-et, de hiaba
(ezt majd egy masik listan... :D)
tegnap viszont veletlenul eszrevettem, hogy megy a
tav lirc nelkul is, billentyukodokat kuldozget, de
csak a szambillentyuk 'normal' kodok (numpad),
a tobbi nem jelenik meg a konzolon, de a showkeys
(ha jol emleXem) megmutatja hogy jonnek a kodok.
nna, a lenyeg: hogyan tudnam az input.conf-ban
beallitani, hogy adott _bill.kodra_ mit csinaljon?
most beallitottam hogy a szambillentyukkel menjen
a hangero, porgetes, stb, de azert jobb lenne ha
a megfelelo gombokkal mennenek ezek a funkciok.

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft
Exchange.
For more information, connect to http://www.F-Secure.com/