[Mplayer-felhasznalok] ss avagy reklamtalanitas

Banszki Gabor banszki.gabor at chello.hu
Sun Aug 1 09:09:54 CEST 2004

Sziasztokkk!

Felvettem a tv-bol Halal 50 orajat. Van egy hatalmas nagy AVI file-om
teletuzdelve ocsmany hangos undorito reklamokkal. Szeretnem oket kivagni
mencoderrel.

Terveim szerint kisebb, reklam nelkuli darabokra vagnam a filmet, majd
valahogy ujra osszeraknam egy db-ba.

Ki is gyujtottem a reklamok idobejegjeit mp-ben, ezeket felhasználva a
masodik db-ot ez a parancs lenne hivatott elkesziteni:

mencoder -ovc copy -oac copy -ss 2145 -endpos 3527 A_Halal_50_oraja.avi
-o A_Halal_50_oraja.2.avi

Miert nem megy az -ss kapcsolo a mencodernel? Mplayernel  muxik....

Egyeb otlet?

G.