[Mplayer-felhasznalok] Avi kitomorites vagy vagas pixelcsuszas nelkul

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Wed Sep 24 09:12:52 CEST 2003

> Arra gondoltam, hogy kitomoritem, de erre nem talaltam
> opciot, majd ott
> darabolom.
> Ha van ra lehetoseg, melyik lenne az?

Azért ez nem egészen úgy muködik, mint pl. egy zip tömörítés, mivel infovesztés történik, így az eredeti minoségu anyagot
nem fogod visszakapni. esetleg próbáld meg mjpeg-be konvertálni a videot, majd vágás után megint mpeg4-be, de ezzel nagyon
eros minoségromlást fogsz kapni.

mencoder input.avi -o output.avi -oac copy -ovc lavc -lavcopts vcodec=mjpeg:vhq:vqscale=2

ezt már elvileg lehet 'rendesen' vágni (próbáld pl. az avidemux-ot).