[Mplayer-felhasznalok] nem hivatalos rpm "magyarítása"

Demeter Zsolt r.soltesz at chello.hu
Mon Sep 22 23:28:32 CEST 2003

Helló!

A következő kérdésem lenne, hogyan tudnék, egy felrakott mplayert
magyarítani a magyar forrásból? Anélkül, hogy fordítanom kellene?

...A man-t már sikerült megoldani.:)))

Amúgy suse 8.2-őm van, az mplayer rpm-ből felrakva, de nem a gyári
csomagból!, Hanem a packman.links2linux.de oldalon levőből. Tudom, erre
sokan azt fogják mondani, fordítsak magamnak egyet -meg forduljak a
devel listához- és az magyar lesz, meg többet is fog tudni, mert ez csak
egy butított verzió! Pedig nem, vagy legalábbis én még eddig nem vettem
észre, hogy az lenne. Javítson ki valaki, ha tévedek, mert guru azért
nem vagyok, sőt... ;))

A fenti oldalon ugyanis legjobb tudomásom szerint mindenfajta csomagból
a stabil, legújabb verzió van fent, mindenféle butítás nélkül.

köszike

dömedee

félig off-olva

ui.:Egy javaslatom is lenne esetleg az MPlayeres honlap karbantartóinak,
ha olvassák a levelemet. Talán meglehetne azt oldani, hogy szerepeljenek
a különböző disztribekhez készült mplayer csomagok oldalainak a linkjei
is, a honlapom - kiemelve, hogy ezekhez nincs támogatás.

Így a kezdők könnyebben juthatnának egy tényleg jól müködő MPlayerhez,
nem a készítőket szidva, annak bénságáért, hiszen erről a disztribek
"csomagolói" tehetnek.

A honlapon viszont megemlítve, hogy az adott csomag felrakásáról már a
saját disztribük" levlistáján kérjenek segítséget!

Ha pedig a javaslatom megvalósításra kerül, akkor azért azt mégse várjuk
el a honlap karbantartóitól, hogy ezeket a linkeket ők szedegessék össze
- természetesen csak azokat a csomagokat megemlítve, amelyek nincsenek
butítva-, így ha valakinek van ilyen infója, pl. írja meg ide a listára,
vagy esetleg küldje el a webmesternek??? De inkább erre válaszoljon maga
a webmester, ha egyetért vele.

Én ide is írnám az enyémet:

midkettő angol és német nyelvű
CSAK SuSE-hoz: packman.links2linux.de