[Mplayer-felhasznalok] off_video digitalizalas

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Sep 17 17:35:05 CEST 2003

Hi,

> Nekem Hauppauge WinTV Primio FM-em van (ha jól tévedek, bt878 chipes), és
> remekül muzsikál, az egyetlen hiányossága, hogy a TV-tunerje csak mono, amúgy
> baba kis szerkezet, most kb. 22-25kHUF körül lehet, én anno 8
> 000+postaköltségért vettem
> használtam, életem egyik legjobb vétele volt :)

En nagy ivben elkerulnek minden Bt8x8 chippes szart.
Chroma plane-kbol kifelejti a paros field-eket, ami interlaces
kepnel eleg gaz lehet. Legalabbis YV12 colorspace-nel.
Az SAA* chip amugy is jobb kepminoseget ad, de mint irtam a
thread elejen, ha komolyan akarsz digizni, akkor ne raw-ot
digizz hanem vegyel valami hardveres kartyat.
Ezek a realtime szoftveres mpeg enkoderek (libfame, mp1e)
eleg gaz minoseget tudnak produkalni.
Ja es vki emlitette 720x576 mpeg1-et. Az meg rotfl.
Kizartnak tartom hogy barmilyen gep (mondjuk <=2ghz) birja
szuflaval korrekt mpeg1 (nem I-only) enkodot riltajm, masreszt az
mpeg1 nem tamogat hivatalosan akkora felbontast (szabvanyosan),
harmadreszt nem letezik interlaced mpeg1, igy ha epp interlaced
a kep (PAL rendszerben szinte mind az) akkor beszopod tovig.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu