[Mplayer-felhasznalok] divx film DVD-video formátumba?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Sep 11 21:17:24 CEST 2003

Hi,

> Sziasztok!
>
> Divx videóból szeretnék szabványos DVD-R-es DVD-videót, hogy TV-n nézhessem a
> filmeket.
> Próbálkozások:
> A mencoder nálam nem volt hajlandó divx-es filmet semmibe tömöríteni. A többi
> progi szintén divx-et nem volt hajlandó konvertálni. Probáltam mpegtools
> progival. Sõt probáltam egy olyat is, hogy az mplayer kimenetét
> beleirányitottam egy konverterbe, de nem tudom, hogy az elmélettel vagy a
> gyakorlattal volt-e gond, mert az sem ment.
> Ha valakinek van valami ötlete ne tartsa vissza!

nem hiszem hogy letezne linuxra dvd mastering program
(mivel a dvd formatum nem publikus, amit visszafejtettek mar az meg
imho keves a szabvantos dvd kesziteshez, lejatszashoz is epphogy eleg)

a legtobb dvd lejatszo viszi az svcd-t is, azt elvileg lehet a mencvcd-vel
csinalni, RTFM. de nem egyszeru...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu