[Mplayer-felhasznalok] font problemak

Stanicz Ferenc f.stanicz at chello.hu
Fri Sep 5 17:17:52 CEST 2003

Hali!

Ma letoltottem a legujabb mplayer-t, nem a cvs-bol.
Leforgattam, de sajna kiakadt ahanyszor csak feliratos filmet probaltam
lejatszani vele. Gondoltam nem nagy ugy visszarakom a regit. Meg is
tortent, de ami eddig tokeletesen mukodtt az most nem megy: tehat nem
tudok megadni neki fontokat. A letoltott csomagot beraktam a
/usr/local/share/mplayer/font konyvtaron belul alkonyvtarakba betumeret
szerint, de megsem lehet oket kivalasztani, mert x alatt a konfig
ablakban nem latja, hogy fontok lennenek ott... amit most visszaraktam
az a 0.90-es verzio es eddig ment a dolog.
--

Udv:

    Stanicz Feri