[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 22:00:28 CEST 2003

Hi,

> Nem értem. A Pinnacle azt állítja a website-ján, hogy megy a timeshift
> Windoze alatt még a "fapados PCTV"-vel is
> http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=6&Langue_ID=2
>
> A fapados PCTV rendszer követelményei szintén az elõbb i weblap szerint:
> Minimum:
> Pentium III 500 MHz, Celeron 700 or equivalent AMD Athlon/Duron, 128MB RAM

hja, es azt is irja hogy ez kb 320x200-as felbontasba, jo nagy hdd usage
(szar tomorites) mellett? es kozbe finganod sem szabad, mert akkor framet
dob?

amugy a papir (es a web-lap) sokmindent elbir.

> Recommended
> Pentium IV 1,8 GHz or Athlon XP1800+, 256MB

hja, nem veletlenul.
es meg az sincs 720x576 imho
bar ilyen cpuval mar lehet riltajm mpegbe tomoriteni, igaz nem lesz
tokeletes, de azt eleg nagy bitrataval lehet kompenzalni

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu