[Mplayer-felhasznalok] Felirat pozicionalas, rm video

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Tue Nov 25 09:05:28 CET 2003

> Azt hiszem, ez volt az én esetem. A számítógépen príma; a VCD filmet
> viszont függőlegesen összenyomja, és a maradék helyre kerül a felirat.
> Tehát a film függőlegesen torzul (mencvcd). Üdv, János

gondolom azért, mert a VCD felbontása fix. esetleg a két szélére is
tehetsz függőleges csíkokat, így az arány nem torzul, viszont kapsz
egy nem túl esztétikus 'gyászkeretet'
amúgy meg feliratot filmbe kódolni... hááát... a VCD minőség
úgyis elég gyatra, a felirat meg egy alaposan rúg rajta. persze
ha nagyon muszáj...