[Mplayer-felhasznalok] Felirat pozicionalas, rm video

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Tue Nov 25 08:47:04 CET 2003

On 25 November, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>1. A 16:9 aranyu filmek fullscreenben torteno
>lejatszasanal megoldhato hogy a felirat a kepernyo
>aljan levo fekete savon latszodjon? A -subpos 100
Úgy tudom, a képernyőn megcsinálja. Nekem VCD lemez írásához kellett
volna; azt nem csinálja meg (mencvcd).

>2. Mar egy ideje szenvedek egy realmedia videoval

Nekem lejátsza az mplayer, de a hang össze-vissza csúszkál
Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -