[Mplayer-felhasznalok] insufficient resources for operation

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sat Nov 22 19:07:45 CET 2003

Arpi <arpi at thot.banki.hu> wrote:

> Hi,

> ilyet akkor ir, ha keves a szabad video memoria.
> explicit a kepmerettol fugg, mert nagyobb kephez tobb
> memoria kell, de fugghet mastol is, pl. nyitott ablakok
> szama, futo x-es programok, fontok, pixmap cache memoriafogallasa stb.

Ezen a videomemoria gondon (radeon8500 128Mb) a biosban levo
AGP Aperature Size allitasa segithet ? Vagy az teljesen nem is ide
tartozik ?

Kicsit tesztelgettem hogy mitol lehet es ugy vettem eszre, hogy amikor
nincs betoltve a firegl modul, azaz nincs 3d, akkor nem csinalja..

Amikor mar biztos elkezdi a hibat akkor a mozilla meg az xmms be van
toltve...
De volt mar olyan hogy a dcgui-qt volt csak elinditva es akkor sem ment.

(icewm amd 1600+ 1024x768x24)

Mem:    516092k total,   479112k used,    36980k free,    19236k buffers
Swap:   307400k total,       20k used,   307380k free,   369064k cached

A gl kimenetek mukodnek mindig...

Ha gl2 vel jatszom le teljes kepernyosen, akkor a fekete csikok a kep
alatt es felett, maszatosak lesznek de le lehet torolni masik
ablakkal...
es ha visszavaltok teljes kepernyorol ablakba (ami bal felul nyilik meg
automatikusan), akkor kikerul az ablak legteteje (fule?) a kepbol ha az
ablak meg nem volt mozgatva a nagyitas elott.

Ha gl -el akkor nem jo a keparany.

Esetleg valaki mar talalkozott ilyennel ? (Marmint az xv kimenetes
gondal)

Minden megoldas erdekel..

koszi,
Attila