[Mplayer-felhasznalok] MEncoder -sub opcio - MEGOLDAS

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Nov 17 18:54:41 CET 2003

Hi,

> nem arra gondoltam, hogy ti illegalisak vagytok-e, csak kerdeztem, hogy ti
> is az mstol toltottetek le?

nem egeszen...
az elso raw fontok kezzel keszultek, photoshoppal, windozon ;) (by Chass)
aztan a 2. generacios font keszites egy gimp plugin volt ami a gimp fontokat
tudta hasznalni es gimp script generalta le a fileokat png-be, amit utana
konvertalhattal. aztan a 3. generacios tool mar freetype-os volt es type1
ill ttf-bol tudott generalni, kesobb ez lett beepitve az mplayerbe is.
es tudtommal m$-fele arial.ttf-bol keszultek vele azok az official raw
fontok amik most vannak a szerveren, de barmilyen free fontbol
legeneralhatod ujra, lasd TOOLS/nemtommarmiadirnevedefontisvanbenne/

> eleg hulyen nez ki (bar lehet hogy csak igy lehet), ha aszondom egy
> usernek: itt ez az mplayer linuxon fut, tolts le hozza fontot az ms
> oldalarol :-)

pedig imho tok poen, hogy linuxon m$ dll-el m$ fonttal feliratozva jatszol
le m$ program altal krealt videot... tovabb uberelheto ha pl. m$ vason
(xbox etc) teszed uezt :)
persze izlesek es pofonok :)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu