[Mplayer-felhasznalok] MEncoder -sub opcio

VMiklos mamajom at axelero.hu
Sat Nov 15 23:04:43 CET 2003

On Sat, 15 Nov 2003, Suity Zsolt wrote:

> Szeretnek feliratot raultetni a filmre, az utasitast es a levlistat
> atbongeszve a kovetkezot sutottem ki:

asszem nem mindent talaltal meg. mar irtam regebben bugreportot, es mivel
Gabunak m1, azer feltoltottem egy konkret subot meg videot ( megtalalod az
incoming konyvtarban, bar read jogod ugy se lesz, weimar.avi a neve)

azota senki sem foglalkozik az uggyel. de drukkolok, hatha Te tovabb jutsz
:-)

> Forditaskor nem jelzett hibat es -sub * opcio nelkul siman repul.

nekem sem

> Mit tehetek hogy elkeruljem a segfaulot?

semmit :-(

> Elkerulte valami a figyelmemet?

sztem semmi

udv, VMiklos