[Mplayer-felhasznalok] [offtopic] vcd merete

jzana at omega.kee.hu jzana at omega.kee.hu
Thu Nov 13 18:06:33 CET 2003

On 13 November, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>Van maximalis merete egy vcd-nek? Sajat videofelveteleket szeretnek
>Lehetseges ez? Persze nem 700 megat szeretnek egy dvd-re irni, hanem a

Nekem a szervíz azt mondta, hogy az (asztali) DVD nem tud 80 percnél
hosszabb filmet lejátszani. A legnagyobb, amit eddig írtam, 84 perces
lett. A Dimarson szépen le tudja játszani az utolsó másodpercig.
A lemezre pontosan olyan hosszú film írható, mint egy hangfelvétel.
Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -