[Mplayer-felhasznalok] ATI FireGL

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Wed Nov 12 20:19:47 CET 2003

On Tue, 11 Nov 2003 03:29:45 +0100
Mezei Zoltan <mz269 at hszk.bme.hu> wrote:

> Hali!
>
> A rendeszerem Debian sid, X verzio 4.2.1. Ehhez hozzahegesztettem az
> ATI-tol letoltheto 3.2.8-as FireGL drivert, amivel szepen megy is a
> Radeon 8500LE kartyam.
>
> Ezek utan szerettem volna mplayerrel (0.92 es 1.0pre2-t probaltam)
> lejatszani videot xvidix driveren keresztul. Mindket esetben mukodott
> a driver es lejatszotta jol a videot - kiveve, hogy kep helyett valami
> csunyasagot kaptam :-(
Hi,

Nekem még semmi gondom nem volt a FireGL drajverrel, pedig en is
8500LE-t (128Mb) hasznalok...
Csak az x más (cvs) meg lehet hogy a kernel meg az mplayer cvs, de a
tobbi ugyan az.( a kernel 2.4.22 .. valahogy 2.6.0 val, nem indul a
fglrx modul :
fglrx: Unknown symbol VMALLOC_VMADDR
)

Tehat megy minden film rendesen.. Igaz az utobbi idoben eszrevettem,
hogy neha nem nyitja meg az xv kimenetet az mplayer se mas..
De ha kilepek a mozillabol akkor megy. Valoszinuleg semmi koze nincs
hozza, de megis akkor ment. pl. most is bent van a mozilla, es megis
csak megy.. erdekes.. nemtom miert van..

udv,
Attila

ui: Neked mennyit ir ki a glxgears, ugy hogy nincs massal leterhelve a
gep, es nem kapalozol az egerrel sem egy alap nagyasagu ablakban
megnyillo glxgears al, ami a kepernyo bal felso sarkaban van ?
Es az x 1024x768x24 be van. De a felbontas elterhet kenyelmi
szempontbol...(koszi)