[Mplayer-felhasznalok] ATI FireGL

Mezei Zoltan mz269 at hszk.bme.hu
Tue Nov 11 03:29:45 CET 2003

Hali!

A rendeszerem Debian sid, X verzio 4.2.1. Ehhez hozzahegesztettem az
ATI-tol letoltheto 3.2.8-as FireGL drivert, amivel szepen megy is a
Radeon 8500LE kartyam.

Ezek utan szerettem volna mplayerrel (0.92 es 1.0pre2-t probaltam)
lejatszani videot xvidix driveren keresztul. Mindket esetben mukodott a
driver es lejatszotta jol a videot - kiveve, hogy kep helyett valami
csunyasagot kaptam :-(

A doksiban nem talaltam semmi hasznosat, neten ezeket:
http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-users/2002-October/022043.html
Csak nem igazan szeretnem a DRI projectes drivert hasznalni.
http://zebra.fh-weingarten.de/~maxi/html/mplayer-users/2002-12/msg01564.html
Az ebben a threadben hasznalt patch pedig ugy lattam, hogy vegul nem
kerult bele a forrasba. CVS-t nem neztem, ahhoz, es a kezi patcheleshez
kepzetlen vagyok (kedvem sem sok van).

Kerdesem, hogy tevedek-e, es vegulis belekerult, csak en nem talalom,
vagy tenyleg kimaradt? Ha utobbi, akkor bele fog-e kerulni a
kozeljovoben?

Addig marad az XFree86-os ati driver, azzal megy szepen a lejatszas,
csak annyira nem feelinges dolog cserelgetni a videokartya driverjet
tuxracer es mplayer kozott. (foleg, hogy ha fireGL utan probalom az
Xfree-s drivert hasznalni, akkor csontra fagy a gepem...)
--
Zizi

Badger, mushroom, snake.