[Mplayer-felhasznalok] Ujra: svcd konvert

Fisher fisher at fisher.hu
Sun Nov 9 21:53:42 CET 2003

VMiklos wrote:

>ennek az ertelmet kernem

Arpi nevet rajtad

>ha ez nem ua, akkor ennek is

ua.

>meg ennek

Keresd a forrásban. Azaz ha nem ertesz a C-hez (meg egy halom egyeb
dolgohoz), akkor minek hasznalsz mplayert, sot, egyaltalan, miert
szoktal ra az oxigenre??
Es szomoru vagyok, hogy a lista megint arrol szol, hogy mindenki hulye.
Segitseget persze nem kapsz, egy szot sem. Most próbálom letölteni a
cvs-t, de tiemeoutol, úgyhogy nemtok keresni a doksiban, így magadnak
kell megoldást találnod a kapott segítség alapján ;> És bocsanat, hogy
ilyen lamer vagyok, hogy timeoutol a cvs-em. Meg a mozillam az
mplayerhq-ra. Megyek manualt olvasni, mert az midndenre megoldas.