[Mplayer-felhasznalok] Ujra: svcd konvert

VMiklos mamajom at axelero.hu
Sun Nov 9 15:33:39 CET 2003

On Sun, 9 Nov 2003, LeVA wrote:

> A kulonbseg, hogy a te altalad mellekelt svcd scriptbe (szinten) nincs
> benne a -of mpeg, es ezert mukodik ott a dumpaudio-zas. Igen, ez igy
> nekem is megy, hiszen nem mpeg fajlt csinalt a scripted, hanem (alapbol
> -of avi) avi fajlt (annak ellenere, hogy vcodec=mpeg2video -val
> tomoritette). Miutan ezt a fajlt dumpvideo-zom szinten avi-t kapok, es a
> tcmplex kiirja, hogy not supported file format. Amit megertek, hiszen
> tenyleg nem mpeg fajl...

Azt irtam akkor, hogy Denes modositasa utan.
tehat: megkeresed az mplayer.c-ben, hogy 'fwrite(&in_size' es azt az ifet
kikommenteled (az es az elozo sort)
sztem ezt nem csinaltad meg, ekkor szokott a tcmplex elakadni.
ekkor mar tok mindegy, hogy avibol vagy mpegbol jott, mert az mar csak
egy mpeg video stream
es igy muxik is.

> Tehat nincsen mod -of mpeg -el mukodo mpeg fileokat kesziteni. Megertettem.

igazaba meg nincs, de ez konnyen megkerulheto, ld a scriptet.
dehat minek is, amig nincs -oac mp2?
addig ugyis a hangot toolamevel kell csinalnod.
utana meg mplexeled
tehat probalkozz, mert mennie kell!
udv, VMiklos