[Mplayer-felhasznalok] OFF: TV Tuner tema ill. egy hasznalt G400 esete

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Sun Nov 2 19:20:26 CET 2003

Sziasztok!

Elnezest az ismet OFF-ert.

TV Tuner: Van valakinek tapasztalata, hogy a Mercury (kobian gyartmany) TV
tunernek milyen a minosege?

Masik tema. Nem mindig fenekig tejfel az elet. Tesom vett hasznaltan egy
G400 SH 32MB SG-t (SG-ben nem vagyok biztos). Hasznalta(tuk) par honapig
es tegnap elott elromlott szegeny. Aszongya tesom, hogy 2-szer
elofordult, hogy a Windozer reklamalt valamit boot-nal, hogy nem tud a
beallitott felbontasba kapcsolni meg ilyesmi, de ez elmult. Aztan tegnap
elott este meg ment, de tegnap mar semmi kep.

Megkukkantottam a kartyat, sajnos feluletszerelt, igy azt se lehet
megmondani, hogy valamelyik elektrolit kondi kiszaradt volna. Egyebkent
tetszik a passziv hutes.

Ezt csak azert mondom el itt, mert tudom, hogy sokan vettek hasznaltan
G400/G450/G550-t, illetve biztos majd szeretnenek is. De mint tudjuk,
minden alkatresz oregszik a gepben. Az ellenallas ertekek kicsit
elmasznak, kondik kicsit elmasznak/szaradnak, stb. Semmi sem orokeletu.
Meg amiben nincs mozgo alkatresz az se. Ennyi a tanulsag. Hasznalt cucc
vasarlasnal egy ilyen rejtett hiba benne van a pakliban.

Udv!

--

tocsa