[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV Pro + Panasonic videomagno

Balázs Bárány balazs at tud.at
Sun Nov 2 14:49:19 CET 2003

Helló,

* Fifi <haller at freemail.hu> [2003-11-02 13:50]:
> Ez rendben is van, csak eloszor meg szerettem volna nezni, hogy jon-e a
> videotol a jel. Ha van kep es hang, akkor johetett volna a mencoder.
Erre a legjobb, ha egy grafikus tv programot használsz. Az xawtv pl.
biztos az általad használt disztribúcióban is benne vagy, vagy pl. a
tvtime is nagyon jó. Ezekben grafikusan be tudod állítani az inputot.

Valamennyire az xawtv-hez tartozik a v4lctl nevű program is, amivel
parancssorból lehet átkapcsolni.

Szia