[Mplayer-felhasznalok] OFF: Jo tv tuner

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Sat Nov 1 22:17:16 CET 2003

Hi

On Wed, 17 Sep 2003, Arpi wrote:

> Az SAA* chip amugy is jobb kepminoseget ad, de mint irtam a
> thread elejen, ha komolyan akarsz digizni, akkor ne raw-ot
> digizz hanem vegyel valami hardveres kartyat.

Nnna. Kicsit utana neztem a dolgoknak.

Eloszor csuggedtem:
az ivtv.sourceforge.net-en ezt talaltam:
"Linux Open Source driver implementation for video capture cards based on
the iCompression iTVC15 or Conexant CX23415/CX23416 MPEG Codec."

En csak tunert szeretnek beruhazni, ezek a capture cardok gondolom
dragabbak egy nagysagrenddel.

Aszongya a FAQ meg:
"What are some of the typical components found on the cards?
FI1246mk2 NTSC tuner or FI1216mk2 PAL tuner
SAA7115 or SAA7121 PAL/NTSC/SECAM Video Decoder
"

Namost a Mistralban pl. lattam egy Mercury markaju tv tunert.

http://www.kobian.com/products.php?productid=97

Ahogy figyeltem a neten, ezen SAA* chipes video decoder van. Ez akkor jo?
Ugyanis gyanus a cucc ara: 10k HUF mindossze. Tobb mint gyanus. Van
valakinek tapasztalata?

Gondolom az se lenne rossz, ha a tuner rajta olyan FI1216mk2, de hat ez
valoszinuleg alom. Vagy megsem? Van olyan tunerkartya, amin ilyen van?

Szemely szerint meg sosem volt tunerem, de tesomnak most van egy (valami
vacak). Sajnos nagyon zavaroan interlace-es a kepe. Ez mas tunereknel is
igy van? Deinterlace filterrel kell leszedni rola, es real-time nezve
mindenkeppen ilyen gagyi?

Udv!

--

tocsa