[Mplayer-felhasznalok] DVD: itt a sub, hol a sub?

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat Mar 29 17:54:47 CET 2003

On Sat, Mar 29, 2003 at 05:56:17PM +0100, Arpi wrote:

> siman, majd talan akkor elolvasom ha RTFb-ztel :)

Ki nem szarja le :) A lenyeg az hogy en pontosan tudom hol a bug ;-)
Es nekem mar nincs is meg beeee, nektek meg mar megvaaaaan :)

> STFP :)

Na erre nem jovok ra, a kozonseg segitseget kerem ...
Ja de!!!! Send That Fuckin' Patch? ;-)
Amugy nem kuldom, mert hasznalhatatlan lesz az OSD onnantol kezdve :)
[szepen kicommentezi a "cikis" helyekrol az egesz cumot ;-)]
Viszont anelkul meg sig8 barmi amit le akarok jatszani (legalabbis amit eddig
probaltam) mga vo-val ...

- Gábor (larta'H)