[Mplayer-felhasznalok] mpeg <> avi

Skip argay21 at westel900.net
Thu Mar 20 23:28:18 CET 2003

On Thu, Mar 20, 2003 at 10:49:50PM +0100, Balázs Bárány wrote:

> Nagyon egyszerű, a mencoder mindig avi streamet ír. Az mplayer le tudja
> játszani az ilyen fájlokat, de más player általában nem.

Es ez tutti?

file proba.mpg
proba.mpg: MPEG system stream data

Gyorsan megneztem, milyen mpeg lejatszot talalok meg sarge ala, xmovie
pl. meglepoen jol lejatszotta. Aztan xine is. No meg a vlc is.

Amugy nem erre valo a -of mpeg, hogy mpeg-be irja es ne avi-ba?
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig