[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Thu Mar 20 15:19:04 CET 2003

A hét végén sikerült egy filmet digitalizálnom, de sajnos a hang néha
megszakad (két-három másodpercre). Viszont van szájszinkron, amit Windows
alatt nem tudtam elérni! A mencoder nem fogad el olyan paramétert, hogy
-framedrop, de valami hasonlóra lenne szükségem. Vagyis, ha nem tartható
fenn a szinkron, akkor inkább a képeket dobálja el, mint a hangot. Néztem
a manualban és a dokumentációban, de nem találtam. Hol szerepel?

Adatok: 850 MHz CPU, Pinaccle BT848, Ensoniq 1371 hangártya, VHS magnó.
Command line:
mencoder -oac mp3lame -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=800 -tv
on:driver=v4l:width=384:freq=575,30:height=288:norm=SECAM -o output.avi
Nem X11 alól futtattam, hogy minél kisebb legyen a CPU terhelése (LOAD).

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -