[Mplayer-felhasznalok] mplayer + ffserver asf streaming

Mészáros Mihály misi at alma.ki.iif.hu
Wed Mar 19 13:53:04 CET 2003

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:

>Persze, ha debug verziot forditottal. Udv, J.

Koszonom a segitseget es akkor kuldenem a kerdesemre azt a  megoldast
amit en talaltam!!
Ket ut van: (egyik se jarhatatlan)
    1.Vagy az ffserver-t kell ra venni, atirni libavformat/asf.c kodot
hogy a streamingnel mas formatumot hasznlajon (ami szerepel az mplayer
vagy feltetleben a libmpdemux/asf_streaming.c fileban) es azt ujra
forditani
    2.vagy az mplayerben a libmpdemux/asf_streaming.c fileban a
video/x-ms-asf tipust hozza vagyolni a feltetelhez(lasd lentebb).
Nem tudom hogy ez bug vagy feature. Ha hiba akkor ez itt a hibajelentes
es patch. Nem tom hova mashova kell kuldenem.
1 biztos, hogy a  Windows Media Player 9 szepen gond nelkul jatsza az
ffserver-erl keszult streamet :)

diff -r ./MPlayer-new/libmpdemux/asf_streaming.c
./MPlayer-old/libmpdemux/asf_streaming.c
417,421c417,418
<               !strcasecmp(content_type, "application/x-mms-framed") ||
<  // New in Corana, second request
<               !strcasecmp(content_type, "video/x-ms-asf")
<
---
 >               !strcasecmp(content_type, "application/x-mms-framed") )
{               // New in Corana, seco
nd request

Udv
                misi