Re: [Mplayer-felhasznalok] DVD-lejátszás

MOLNAR Andor dolphy at inf.elte.hu
Wed Mar 19 13:49:36 CET 2003

On Thu, 13 Mar 2003, Arpi wrote:

> igen, mar tobb mint 1 honapja abbahagytam a fejlesztest (lasd angol dev
> lista, az rc4 kiadasakor kuldott levelem + thread), es ebben komoly
> resze volt nektek, usereknek is. ez egyben azt is jelenti, hogy felesleges
> arra varni hogy en bugokat fixaljak. ebbol kovetkezoen bugreportolni ide
> kb felesleges, mert rajtam es .so-n kivul nem tudok mas fejlesztorol ezen a
> listan (Gabu doksit ir, nem kodol/bugfixel), a tobbiek nem birtak ilyen
> sokaig, reg leiratkoztak.

az durva... azert a slices bugomat meg fixaltad vagy valaki mas, thx.
egyebkent ez most komoly? en szoktam bugrepeket irogatni hebe-hoba,
ezek szerint menjenek inkabb az angol listara, vagy mi?
sot meg egy patchem is bekerult valamikor a kodba: egy kokemeny parser
hibat javitott ki a subreader.c-ben. nem semmi:))))

dolphy