[Mplayer-felhasznalok] Lemasolt SVCD (kicsit ot) es mencvcd-s SVCD hiba

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Tue Mar 18 14:25:43 CET 2003

On Wed, Mar 12, 2003 at 09:09:30PM +0100, Veres Imre wrote:

> Wazzagh, komolyan mondom, ez nem semmi... ;-)
> www.vcdgear.org (de lehet, hogy com a vege).

Ez volt a megoldas, koszi.

vcdgear -raw2mpg Avseq01.mpg jompg.mpg

utan mar hajlando vele foglalkozni a vcdimager. Arra nem is mertem
gondolni, hogy ember kepes 90 perces lemezre dolgozni.

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias yotzo(@freemail.hu)]