[Mplayer-felhasznalok] mencoder tvrip

Dusik Andras dusik at math.u-szeged.hu
Tue Mar 18 10:05:32 CET 2003

On 14 Mar 2003, Tamási János wrote:

> Nekem van JOBB otletem! Inditsd el amit veszelel! :)

Nem jo. Az kesik. Az a legnagyobb problema, hogy hiaba lehet felvenni vele
tv-rol, ha egyreszt nem tudom mikor inditsam el, masreszt nem tudom mikor
allitsam le! Ez az oka, hogy meg mindig van windowsom. (TV keszulekem
pedig nincs es nem is lesz!)

Szoval a legjobb az lenne, hogy elinditom mplayerrel a TV-t, es amikor fel
akarok venni valamit, akkor megnyomok egy gombot es ha befejeztem akkor
ismet megynyomom. Persze tisztaban vagyok vele, hogy ez senkit nem
erdekel, ezert nem is irtam eddig, de ha mar felmerult a tema...

-=DUSIK  Andras=- mailto:dusik at math.u-szeged.hu
* ICQ: 17973222 * http://www.math.u-szeged.hu/~dusik/