[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Robert Klug rklug at arcor.de
Mon Mar 17 20:47:28 CET 2003

Am Sonntag, 16. März 2003 17:36 schrieb Janos.Zana at elfiz2.kee.hu:

> Jó kérdés. Egy csavarral lehet állítani, ami iszonyú sokat állít, ha csak
> hozzányúlok. Persze, akkor is, ha csatornát adok meg.

> A Pinaccle kártyán nincs kompozit bemenet. Hiába írja ki a bttv drájver.
> Sajnos, csak S-Video (nem SVHS) csatlakozója van.

Az en WinTv katyamon sincs kompozit aljzat, csak S-Video, de kaptam a
kartyahoz egy ceruzaelem meretu ku:tyu:t, amire dughatok kompozit jelet. Ha
szerencsed van, akkor ha az S-Video csatinak csak a Y v. csak a C labara adsz
kompozit jelet es azt mondod a bttv-nek, hogy onnan most kompozit jon, akkor
szines kepet fogsz kapni. A neten biztosan talalsz kapcsolasokat, amik ezt a
kompozit -> S-Vídeo problemat tobbe-kevesbe megoldjak.

De 850 MHz-es geppel nem fogsz tudni jo minosegu VCD-t csinalni. Az SVCD
felbontasahoz szerintem nem eleg eros a geped. HA VCD felbontasban grabbelsz,
abban meg nem lesz eleg info a zajszureshez.

Azt ajanlanam, hogy a xawtv-vel grabbeljel nehany percet VCD felbontassal
mjpeg-be, amikor az xawtv-vel szinesnek latod a kepet. Aztan azt az anyagot
probald meg atkonvertalni olyan formatumba, ami neked kell. Ha ez mar
sikerult, akkor lehet az mencoder parametereivel jatszani addig, mire az is
szines kepet ad.

Robi