[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Szasz Pal space2 at atlastelecom.ro
Mon Mar 17 08:02:31 CET 2003

Hello

Lehet (sot biztos), kicsit offtopic, de ha mar tv tuner kartyakrol volt szo...

On Sun, 16 Mar 2003 14:11:29 +0100, Gabucino wrote
> Ez qrvara igy van. Videokazettarol meg lehet probalni vmi homogen
> feluletet felvenni, igy zold meg rozsaszin kozott fog valtozni a szine...
> Ezek a szar kartyak mar a legkisebb szalagszorulasra meg mindenre
> erzekenyek, baromsag az egesz.

A multkor (hetvegen) lattam egy Matrox Marvel G400 TV-t az eBay.de-n
kb 40euroert (39.50 pontosabban)
Es nekem fura. Tudtommal (ha nem igy van, javitsatok ki), de
a marvel, az tulajdonkeppen egy Millenium 16MB DH + tv tuner
+ hardware mjpeg encoder.

Akkor ez nem tul olcso???

Pali

> --
> Gabucino
> MPlayer Core Team
>  - Debian? - "This is our project and we can do whatever we want
> with it." 				Michael Stone <mstone#debian.org>

---
Space Software Studio