[Mplayer-felhasznalok] mplayer kivansag

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sun Mar 16 16:59:29 CET 2003

On Sun, Mar 16, 2003 at 04:49:55PM +0100, Veres Imre wrote:

> Esetleg ezt Te is meg tudod csinalni: a monitoron van brightness
> kapcsolo... :-))

Hmmm. Azert hozzateszem, hogy barmilyen szomoru is, ennek sajnos VAN alapja.
Marminthogy egyesek ettol hasznalnak valamit. Nemreg beszeltem Zorpos
sracokkal (aki nem tudna, az egy firewall software), es mondtak, hogy
elvileg BARKI akaszthat nagy lovekat, mert a bemutatokon altalaban az van,
hogy az tetszik a nepnek a legjobban aminek a legjobb a GUI-ja. Mintha ennek
BARMI koze is lenne egy firewall funkciojahoz, ugyebar ... Szal fogsz
Linux+iptables, OpenGL-ben irsz kib*szott jo 3D GUI-t es csak jonnek a
milliok :) Annak ellenere hogy ugye ettol az az fw nem jobb mint egy sima
iptables szabalygyujtemeny ... Mielott valaki felreerti: NEM, a Zorp nem
ilyen, csak nekik is kellett irni GUI-t, mert egyszeruen ledobbentek az
emberek, hogy csak villog a kurzot 1 csomo uzenet utan es ennyi az fw, sehol
egy ikon, meg minden :) Szomoru, de ez az igazsag. Remelem tanulsagos volt
:) A magam reszerol: en nem is nagyon orulnek neki ha az mplayer ilyen
csili-vili csoda lenne: addig legalabb a 8 eves pistike nem Linuxon fog
mplayer-ezni, es minden Linux es/vagy mplayer forumon kerdezni butasagokat,
neki tok jo a windows is, es imho jol is van ez igy ... Mindenkinek az kell
ami az o szinvonalahoz igazodik. BTW az eredeti leveleirnok: ezt _NEM_ neki
irtam, hanem nagy altalanosagban errol a csili-vili jelensegtipusrol ...

- Gábor (larta'H)