[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Sun Mar 16 12:34:26 CET 2003

Hi!

On Sun, 16 Mar 2003 Janos.Zana at elfiz2.kee.hu wrote:

> 3. nem valószínű, mert Windows alatt színes felvételt csináltam ugyanabból
> a filmből. Az viszont baromi rossz szinkront produkált
> 4. a film őrrégi videóval készült, amikor még Magyarországon ritkaság volt
> a VHS. Pokoli rossz minőségű. A VHS rendszert úgy tervezték meg, hogy
> másolhatalan legyen. Na, próbáljam meg másolni?!

Szerintem neked nem mplayer/mencoder problemad van. Most mar tudhato
a fenntiekbol, hogy amivel te kuzdessz, az egy 10 eves felvetel, melynek a
szinkronja mar minden bizonnyal iszonyatosan rossz.

Latatlanban azt mondom, hogy a Windows-on latottaknal nem fogsz jobb kepet
kapni Linux alatt. Ez amiatt van, hogy sima TV-tuner kártyákat nem arra
terveztek, hogy 10 eves videokat archivaljanak veluk. Pont a szinkron
gyengesege az, amit ezek a tunerkartyak nem toleralnak. Jo, hogyha a
gyengebb TV adast jol adjak vissza. Gyenge szinkronu, haboru elotti
felvetelre valami kifejezetten jo minosegu digitalizaloval probalkozz, ami
videok archivalasara is fel van keszitve.

Ha megvan a felvetel turheto minosegben, akkor vidd haza a vinyon, es
ezutan operalj mencoder-el.

good luck

Udv.

--