[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Sun Mar 16 09:00:05 CET 2003

On 16 March, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>Miert van az hogy Zana Janosnak semmi se mukodik? Lassan mar kezd erdekelni
>hogy eloben milyen :)

1. arra számítottam, hogy ilyen válaszokat kapok: "a mencoder
paraméterezése jó, keresd máshol a hibát", vagy "küldd el a modules.conf
tartalmát, megnézzük, talán ott a hiba"
2. az UPC kábelen vagy 100 voltos hibafeszültség van, lehet, hogy
tönkrevágta a Pinaccle kátyámat.
3. nem valószínű, mert Windows alatt színes felvételt csináltam ugyanabból
a filmből. Az viszont baromi rossz szinkront produkált
4. a film őrrégi videóval készült, amikor még Magyarországon ritkaság volt
a VHS. Pokoli rossz minőségű. A VHS rendszert úgy tervezték meg, hogy
másolhatalan legyen. Na, próbáljam meg másolni?!
5. tehát megpróbáltam számítógépre vinni. Az eredményt tudjátok.

6. Ha nem hangsúlyoztam volna, most mégegyszer: a film BESZEREZHETETLEN.
"Magánban" szívesen megírom, hátha nektek megvan.
7. Ami nekem sikerült, és rutinszerűen megy, azt nem írom meg a listára.
Minek? Csak akkor írok, ha valami olyasmibe fogok, amit még sohasem
csináltam, nincs tapasztalatom, tehát nem tudom, hogy kellene mennie, ha
működne. Ilyenkor tanácsokra számítok olyanoktól, akik már megszenvedték
valamikor. Ebből következik a 8:
8. ti általában DVD-ről grebbelt filmekkel foglalkoztok, ezért egészen
mások a problémáitok, mint nekem. Nekem egyáltalán nincs is DVD a
számítógépemben. Sőt, a munkahelyemen sincs.

Bocs, ha hosszú voltam. Üdv mindenkinek 	 	János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -