[Mplayer-felhasznalok] TV felvetel problema

Szasz Pal space2 at atlastelecom.ro
Thu Mar 13 20:18:29 CET 2003

> Esetleg bemeneti jelszint csökkentése a mixerben? Nekem tökéletesen
> vesz fel (értsd: 25fps, 1200kbit/s video)  640*480-ban is mpeg4+mp3-ban.
A hang eltorzulast arra ertettem, hogy fele sebesseggel jatszodja
le, es ezerd minden hang melyebb (es lasabb)

> Konfig:
>
> AMD Thunderbird 1,333 MHz
> Pinnacle PCTV
> 1 alaplapi AC97 meg egy Fortemedia 5.1 hangkártya. a Fortemediával
> veszek fel, de az alaplapi sem rosszabb.
Nekem is azt hiszem ac97 van (az nem ugyanaz mint az intel 810)

Nekem az a forcechan opcio gyanus.
Anelkul mintha stabilabb lenne (csak a hang nem jo)
Meg probalkozok a bttv opcioval is (mivel a tv kartyat nem ismeri
a bttv, es a parameterek csak try-and-error modszerrel lettek)

Viszlat

Pali