[Mplayer-felhasznalok] Lemasolt SVCD (kicsit ot) es mencvcd-s SVCD hiba

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Wed Mar 12 14:56:06 CET 2003

Elore szolok, nem Arpinak szol a kerdes, mert O mar greppel a VCD-re
tudom jol, es mar kuldi is az anyazo levelet :-)))

Mi a halalt lehet kezdeni, ha az ember kapott egy svcd konyvtarszerkezetet
(ext, extra, mpeg2, segment, svcd konyvtarakkal), amiben az mpeg2
konyvtarban van egy avseq01.mpg file, ami tobb mint 800 mega?
Jo, nyilvan windows alatt valami agyas "atefotozte" oszt joido.

Megnezni meg tudom mplayerrel, ezzel nincs is gond. Viszont total nem
bannam, ha ezt fel tudnam irni, am a vcdimager neki se fog elkesziteni
az imaget.
Jol sejtem, hogy az egesz a szektorok kavarasa miatt van? Ha igen, ha
nem jo lenne ha valaki tudna a megoldast, hogy ebbol szabvanyos SVCD-t
tudjak csinalni.

Ha valaki egyaltalan hajlando foglalkozni a nyugommel, szivesen
bombaznam akarmilyen bugreporttal a szaja ize szerint.

A masik csak egy informaciokozles. Ha mencvcd-vel csinalok VSCD-t, es
ugyebar az mplex-szel muxolja a hangot a keppel, akkor a Dimarson DVD-m
szaggat. Ertendo ez alatt, hogy idonkent megakad a hang meg a kep is.
Hang nelkul nem latszik akadozni a dolog. Az is biztos, hogy nem az
mpeg2enc meg nem is az mp2enc a hibas, mert wingyogyos cuccokkal keszult
audio es video mplex-szel muxolva is akadozik. Ami biztos, hogy a
transcode-os tcmplexel viszi az en DVD-m is. Ja, mindemellett a sima VCD
megy rendesen.
Mas nem tapasztalt hasonlot ugyanilyen/mas DVD-vel?

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias yotzo(@freemail.hu)]